5 Ekim 2012 Cuma

Dünyanın Bütün Çiçekleri Hep Yanında Olsun !

Ağustos 1899 da Buenos Aires'de doğan Latin Amerikalı yazar, hayalideki meslek olan Arjantin Ulusal Kütüphanesi Müdürlüğü'ne getirildiği dönemde kalıtsal bir hastalıktan gözlerini kaybeder. Umberto Eco; ünlü romanı "Gülün Adı'nda efsane karakter kör kütüphaneciyi oluştururken kendisinden esinlenmiştir.

Kütüphane müdürü Jorge Luis Borges yaşamı ancak 85 yaşında ve ölümünden iki yıl önce keşfettiğini, kaleme aldığı "Anlar" adlı şiirinde itiraf etmektedir.

"Eğer yeniden başlayabilseydim,
ikbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım.
ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadına varır,
Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer."
...
Çok az şeyi 
ciddiyetle yapardım.
Temizlik sorun bile olmazdı asla."
Pelin tam bugün 20 yaşında!!
Bende pastamla tamda bu mesajı vermeye çalıştım. (Temizlik konusu hariç :)))


Doğum günün kutlu olsun!!

2 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=VGANu--WOM0 mor bana gitmez peline gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAK PELİNE PELİNEEE :))) BENCE DE EN ÇOK MOR PELİNE YAKIŞIR :))))

      Sil